Client: Persoana fizica/juridica ce efectueaza o Comanda;
Prestator: LayerBridge SRL, inregistrata in Registrul Comertului cu nr. J40/9776/2013, CUI: 32101070 cu sediul in Bucuresti. Sos. Dobroesti, nr 10, sector 2 fiind denumita in cele ce urmeaza – HLINK.RO
Servicii – orice servicii oferite de HLINK.RO ce urmeaza a fi furnizate Clientului.
Comanda – acordul dintre HLINK.RO si Client prin care HLINK.RO se obliga sa livreze serviciile, iar Clientul sa achite contravaloarea acestora.
Contract – o Comanda confirmata de catre Prestator.
Termenii si conditiile sunt considerate acceptate de catre client prin efectuarea unei comenzi, acesta reprezentand contractul de servicii care va guverna relatia contractuala dintre cele doua parti.
Acceptarea comenzii de catre HLINK.RO se considera finalizata in momentul confirmarii prin e-mail. Orice comanda neconfirmata de catre HLINK.RO nu va avea valoarea unui Contract.
Clientii se obliga sa introduca in formularul de comanda date complete, corecte si conforme cu realitatea. HLINK.RO nu poate fi trasa la raspundere pentru orice pagube cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete. Clientul este de acord sa achite contravaloarea serviciilor oferite de HLINK.RO in avans pentru perioada de timp in care acestea sunt furnizate.
Tarifele sunt exprimate in EURO. Plata se va efectua in RON la cursul oficial comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in ziua efectuarii platii +/- 2%. HLINK.RO isi rezerva dreptul de a modifica tarifele afisate pe WWW.HLINK.RO, dar si dreptul de a modifica caracteristicile pachetelor oferite.
HLINK.RO nu ofera garantii de pret sau rambursari in situatia unei reduceri a pretului sau a unei oferte promotionale ulteriore achizitiei.
Pentru fiecare zi de întârziere a plății după data scandentă se pot percepe penalizări de 0.5 % / zi .
HLINK.RO are dreptul de a sterge definitiv toate datele serviciilor aferente dupa implinirea a 5 zile de la data scadenta a platii serviciilor, daca aceasta nu a fost efectuata, contractul fiind reziliat de drept fara a mai fi necesara indeplinirea niciunei alte formalitati.
HLINK.RO va putea redeschide conturile închise pentru neplata tarifelor numai după plata integrală a tututor sumelor datorate de către utilizator, nefiind insa garantat faptul ca datele / copiile de rezerva, stocate de catre client pe echipamentele HLINK.RO, au ramas intacte.
Fiecare client, persoana fizica, beneficiază de o garanție de 14 de zile. Dacă în această perioadă nu sunteți complet satisfăcut de calitatea serviciului de hosting, puteți solicita și primi înapoi banii plătiți în avans. Garantia de returnare a banilor in termen de 14 zile, nu se aplica la achizitionarea serviciilor pe mai mult de 30 zile in avans.
Următoarele servicii nu sunt incluse în Garanția de 14 de zile : taxele pentru înregistrarea numelor de domeniu (naționale și/sau internaționale), taxele achitate pentru serverele dedicate, VPS, licentele cPanel, Webuzo, Litespeed, Plesk si orice alta licenta activata, serviciile comandate în calitate de reseller și orice alte taxe achitate pentru servicii opționale / speciale, altele decât cele din oferta standard. Achizitiile efectuate prin metoda de plata „Plata prin SMS” sunt rambursabile dupa 50 de zile*.
În cazul în care anularea contului se datorează încălcării de către client a prezentelor termene și condiții, nu se va efectua rambursul.
Garanția de rambursare a plății, în termen de 14 zile de la efectuarea comenzii nu se aplică și nu se va efectua în cazul în care s-a utilizat cel putin 50% din transferul de date/spatiul de stocare alocat contului de găzduire care constituie subiectul cererii de rambursare.
Cererea de retragere se trimite DOAR prin e-mail la adresa office@hlink.ro sau prin zona de client – asistenta la Dep. Comercial. Cererea trebuie sa includa numarul de comanda/factura si contul bancar pe numele titularului contului de client**. Cererile ce NU includ aceste informatii vor fi ignorate. Ziua in care clientul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului. HLINK poate refuza colaborarea cu clientii ce au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare.
La cererea clientului, un contract de servicii incheiat cu HLINK.RO poate fi reziliat oricand. Cererile de reziliere vor fi comunicate in scris.
In cazul in care clientul solicita denuntarea contractului (cu exceptia dreptului de retragere) fara a exista o culpa a HLINK.RO, nu se va restitui pretul achitat in avans de catre Client, diferenta fiind pastrata de catre HLINK.RO cu titlu de daune interese, in considerarea faptului ca s-a beneficiat de o reducere la efectuarea platii in avans.
HLINK.RO sau clientul pot rezilia acordul (fara a-si prejudicia celelalte drepturi) in cazul in care una dintre partile implicate incalca in mod semnificativ acordul.
Serviciile sunt oferite in sistem unmanaged, exceptie facand pachetele de servicii unde este mentionat altfel. HLINK.RO nu este responsabil pentru investigarea si rezolvarea anumitor tipuri de situatii, incluzand dar nefiind limitat la compromiterea securitatii aplicatiilor web, optimizarea aplicatiilor web, investigarea motivelor pentru care aplicatiile nu funtioneaza in parametri optimi, aplicarea de update-uri aplicatiilor web gazduit, securizarea aplicatiilor web
HLINK.RO este responsabil doar de functionarea in parametri optimi ai infrastructurii proprii.
Disponibilitatea serviciului se masoara pentru o luna calendaristica, excluzand perioadele de intretinere. Perioadele de intretinere vor fi programate pe cat posibil in intervalul orar 00:00-06:00 si vor fi anuntate in prealabil cu minim 24 de ore.
In conditii normale de operare disponibilitate garantata a serviciului este de 99.8%. In situatii exceptionale (cum ar fi razboaie, instabilitate sociala sau politica, calamitati naturale, actiuni ale autoritatilor, intreruperi prelungite ale alimentarii cu energie electrica, indisponibilitatea comunicatiilor sau alte cauze complet externe ce nu pot fi controlate), HLINK.RO nu poate garanta uptime-ul serviciilor sale. In toate celelalte cazuri se aplica “Angajamentul de calitate” disponibil aici – https://hlink.ro/angajament-calitate/
Folosirea serviciilor se afla strict in raspunderea clientilor. Optional, HLINK.RO poate oferi servicii de backup aditional contra cost, negarantand insa disponibilitatea acestora.
HLINK.RO nu poate fi tras la raspundere / nu ofera garantii pentru fisierele de backup corupte. Acestea putand rezulta din configurarea neglijenta a serviciilor din partea clientului, HLINK.RO neasumandu-si raspunderea pentru verificarea integritatii fisierelor trimise spre backup de catre client.
Serviciile oferite de catre HLINK.RO vor fi utilizate numai in scopuri licite si morale, orice activitati ce pot fi considerate ilegale sau de natura sa intrerupa, ingreuneze, afecteze accesul la infrastructura proprie sau a tertilor, sunt strict interzise. Transmiterea de mesaje e-mail in masa poate fi realizata utilizand serverele noastre sau prin alte servere pentru promovarea oricarui site gazduit pe serverele noastre, doar in conformitate cu legisaltia in vigoare. Este interzisă publicarea pe serverele HLINK.RO de conținuturi sau trimiteri (links) către continut care încalcă ori prejudiciază în orice mod drepturile de proprietate intelectuală ale altor persoane ori alte drepturi; au conținut obscen sau pornografic sau de natura violentă; au conținut defăimător sau calomnios; au conținut cu caracter rasial ori discriminatoriu; conțin viruși, cai troieni sau altele similare; conțin software piratat sau se adresează celor care piratează software ori practică orice activități similare. Toate serviciile furnizate de catre HLINK.RO sunt folosite si administrate de catre client, iar folosirea acestor servicii este in totalitate responsabilitatea clientului, HLINK.RO neinterceptand, neavand acces sau avand acces limitat la informatiile sau activitatile care se desfasoara si nefiind raspunzatoare pentru nerespectarea prevederilor legale aplicabile.
HLINK.RO se conformeaza prevederilor legale si va da curs oricarei sesizari venind de la persoane prejudiaciate ori institutii/autoritati sau organizatii, sesizari care creaza cel putin o aparenta rezonabila de legalitate.
Orice atac mai mare de 10Gbps de tip flood DoS/DDoS (Denial of Service / Distributed Denial of Service) indreptat spre serviciile gazduite de HLINK.RO vor atrage automat si fara nicio notificare prealabila oprirea definitiva a serviciului atacat. Ulterior se va trimite o notificare privind aceasta situatie. Daca atacul indreptat asupra unui serviciu afecteaza doar respectivul client fara sa produca efecte asupra altor clienti, ne rezervam dreptul de a nu aplica politica anterior mentionata.
Serverele dedicate sau colocate sunt conectate in porturi de 100 Mbps, 1000 Mbps, 10000Mbps in functie de pachetul ales. Cantitatea de trafic efectuata de catre client nefiind contorizata. In cazul in care, cantitatea de trafic exprimata in TB, efectuata in decursul a 30 zile, creeaza costuri suplimentare pentru HLINK.RO catre furnizorii sai, acesta poate predinte plata acestor taxe catre clientul final, sau limitarea accesului serviciului in cauza in reteaua internet. Totodata limitarea va fi aplicata si in cazul in care exista suspiciunea ca un utilizator al serviciului abuzeaza de conexiunea la internet.
VPS-urile sunt gazduite pe servere fizice conectate in porturi de 1 Gbps sau 10 Gbps. Rata de transfer rezonabila a unui VPS este considerata de 50 Mbps. Daca se depaseste aceasta valoare pentru o perioada mai mare de 15 zile consecutive, conexiunea va fi limitata la o viteza de 10 Mbps. Aceste limite de utilizare rezonabila au doar rolul de a bloca utilizare abuziva a serviciilor. In cazul in care se va depasi limitele mai sus mentionate NU este obligatoriu sa se aplice aceasta limitare. Limitarea va fi aplicata si in cazul in care exista suspiciunea ca un utilizator al serviciului abuzeaza de conexiunea la internet.
Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) utilizând serverele noastre va avea ca și consecință suspendarea sau anularea contului de găzduire al clientului, fără ramburs.
Fiecare cont de găzduire este limitat, astfel încât să nu permită trimiterea a mai mult de 250 de email- uri într-un interval de o ora sau 5 email-uri pe ora in cazul trimiterilor neautentificate prin scripturi PHP. Pe pachetele de gazduire shared nu se permite trimiterea de mass emailing, newslettere etc.
Clientul are responsabilitatea de a actualiza informatiile de contact si datele de facturare mentionate in contul sau. HLINK.RO nu are nicio responsabilitate pentru daune intervenite ca urmare a neefectuarii de catre client a actualizarilor necesare.
Clientul este responsabil pentru mentinerea conditiilor de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile. Daca exista orice dubiu in acest sens, clientul trebuie sa modifice sau sa solicite modificarea datelor de autentificare contactand echipa de asistenta.
HLINK.RO nu poate fi consideraț responsabil pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporară a serviciilor, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord să garanteze și sa considere HLINK.RO ca fiind exonerat de orice culpa în legatură cu orice pretenții, daune, incluzând, fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.
Clientul declară că înțelege și acceptă că, în orice situații în care o persoana sau societate comerciala va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totală a daunelor solicitate de acesta pentru orice motiv și care ar putea fi achitate de furnizor, nu va putea depăși în niciun mod și în niciun caz, suma totală a tarifelor (taxelor) achitate de către client.
Clientul este de acord sa isi asume raspunderea pentru orice fel de despagubire sau pretentie martial/financiara din partea tertilor catre HLINK.RO, ca urmare a folosirii defectuoase a serviciilor contractate de catre client, HLINK.RO fiind exonerat de orice culpa.
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Contractul este supus legislatiei din Romania. Eventualele litigii aparute intre HLINK.RO si Client se vor rezolva pe cale amiabila , iar in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente de pe raza Mun. Bucuresti.
Pe langa termenii si conditiile afisate mai sus, HLINK.RO, in functie de serviciul achizitionat de Client, poate incheia si contracte suplimentare de furnizare a serviciilor, caz in care intre parti vor fi valabile conditiile astfel stabilite. Asadar, Termenii si conditiile reprezinta un contract cadru general care poate fi ulterior modificat prin acordul partilor prin semnarea unor contracte ori anexe suplimentare. HLINK.RO isi rezerva dreptul de a cesiona orice creanta a unui client catre terte parti fara o notificare in prealabil.
HLINK.RO isi rezerva dreptul de a-si modifica politica si conditiile de utilizare a serviciilor fara o notificare prealabila.
*Clientul se poate adresa operatorului de telefonie mobila pentru anularea tranzactiei in cazul in care conditiile sunt indeplinite.
**In cazul in care contul bancar NU este deschis la o banca din Romania costurile de transfer vor fi suportate de client.
Prin acceptarea termenilor si conditiilor sunteti de acord si cu Politica de Confidentialitate.
Actualizat: 19/11/2020