+4031.438.3449
(Luni - Vineri: 10:00 - 18:00)
office@hlink.ro
L - V: 10:00 - 18:00
tehnic@hlink.ro
Asistență 24/7




Termeni și Condiții 



I. Informatii Generale

Folosirea acestui site implica acceptarea Termenilor si Conditiilor prezentate mai jos. HLINK.RO isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Inregistrarea unui cont de client in zona my.hlink te obliga la furnizarea corecta a datelor personale (nume, adresa si alte informatii utile). Aceste date se pot actualiza in orice moment accesand contul tau de client. Folosirea unor date false sau neactualizate poate duce la invalidarea contului de client si la suspendarea serviciilor. Prin accesarea contului esti responsabil pentru toate actiunile ce decurg prin folosirea acestora. HLINK.RO nu poate fi facuta responsabila pentru neglijenta utilizatorului privind securtiatea si confidentialitatea contului si a parolei.

II. Durata

Acest regulament intra in vigoare la data inregistrarii contului de client  si ramane valabil pe intreaga durata de facturare.

1.  Renuntarea la servicii

Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 14 zile lucratoare conform OG 130/2000 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris, prin email la adresa office@hlink.ro sau printr-un ticket de asistenta din zona “my.hlink”. Returnarea contravalorii comenzilor se va face prin transfer bancar in contul titularului  in termen de 14 zile pentru platile realizate prin Paypal, Transfer bancar, Skrill sau Card Online si in termen de 50de zile pentru platile realizate prin SMS. Achitarea in avans pe mai multe luni sau comandarea mai multor servicii de acelasi tip duce la anularea acestui drept.  Identitatea detinatorului de cont trebuie sa fie confirmata inainte de a cere returnarea contravalorii.

2. Renuntarea la furnizarea Serviciului

HLINK.RO poate renunta oricand la furnizarea serviciului dupa o notificare in prealabil scrisa (e-mail). HLINK.RO va putea stopa furnizarea serviciului in cazul in care:

– nu s-a respectat prezentul regulament sau nu s-a respectat legea romana aplicabila;

– s-au furnizat la inregistrarea contului de client informatii false;

– nu s-a raspuns comunicarilor trimise pe adresa de e-mail declarata la inregistrare;

– implicarea in activitati ilegale, frauduloase sau orice tip de activitati (vanzarea de produse sau servicii) care intra sub incidenta legii;

– implicarea in activitati de natura sa prejudicieze drepturile sau reputatia HLINK.RO sau a unor terti;

III. Politica impotriva abuzurilor

Pentru mentinerea serviciilor la un nivel de functionare optima pentru toti clientii, se  actioneaza impotriva tuturor tipurilor de abuzuri sau comportamente potential generatoare de probleme. HLINK.RO nu permite folosirea serviciilor sale in scopuri ilegale, cu caracter amenintator, defaimator sau necinstit. Trimiterea de mesaje tip SPAM este strict interzisa. Testele de vulnerabilitate, incercarile de a intrerupe sau face inutilizabile alte servicii, actiuni ce vizeaza obtinerea unor informatii sau privilegii fara drept, folosirea abuziva/excesiva a resurselor sistemelor informatice (procesor, memorie, numar de fisiere etc.) este interzisa. Activarea serviciului TUN/TAP este posibila doar dupa confirmarea identitatii titularului de cont. Este permisa gazduirea serverelor de joc pe VPS-uri si servere dedicate, insa NU este permis niciun comportament ce poate duce la blocarea resurselor puse la dispoztie de catre hlink de un alt furnizor de servicii (modificarea clientilor de joc fara acordul acestora, servere de joc fictive sau alte modificari ce nu prezinta permisiunea expresa a utilizatorului final). “Mining-ul” (minarea dupa monede virtuale) de pe echipamentele HLINK este strict interzis.

IV. Suport si garantie uptime

1. Uptime

Disponibilitatea serviciului se masoara pentru o luna calendaristica, excluzand perioadele de intretinere. Perioadele de intretinere vor fi programate pe cat posibil in intervalul orar 00:00-06:00 si vor fi anuntate in prealabil cu minim 48 de ore. In conditii normale de operare disponibilitate garantata a serviciului este de 99.6%. In situatii exceptionale (cum ar fi razboaie, instabilitate sociala sau politica, calamitati naturale, actiuni ale autoritatilor, intreruperi prelungite ale alimentarii cu energie electrica, indisponibilitatea comunicatiilor sau alte cauze complet externe ce nu pot fi controlate), hlink.ro nu poate garanta uptime-ul serviciilor sale.

2.Suport

Serviciile sunt oferite in sistem unmanaged. HLINK.RO nu este responsabil pentru investigarea si rezolvarea anumitor tipuri de situatii, incluzand dar nefiind limitat la:

  • compromiterea securitatii aplicatiilor web
  • optimizarea aplicatiilor web
  • investigarea motivelor pentru care aplicatiile nu funtioneaza in parametri optimi
  • aplicarea de update-uri aplicatiilor web gazduite
  • securizarea aplicatiilor web

HLINK.RO este responsabil doar de functionarea in parametri optimi ai infrastructurii proprii.

V. Politica de backup

HLINK.RO nu isi asuma raspunderea pentru stergerea sau modificarea fisierelor gazduite. Clientul este singurul in masura sa isi asigure integritatea datelor folosind propriile metode de backup.

HLINK.RO efectueaza backup-uri zilnic la absolut toate fisierele gazduite, insa aceste backup-uri sunt utilizate doar in cazul avariilor aparute la infrastructura. Aceste backup-uri nu pot fi restaurate la cererea clientului.

HLINK.RO isi rezerva dreptul de a renunta la crearea de backup  daca prin dimensiunea acestora genereaza o incarcare foarte mare a infrastructurii.

Nu se asigura backup pentru serverele dedicate si pentru cele colocate.

VI. Atacuri de tip flood

Aceasta politica se aplica tuturor serviciilor oferite de HLINK.RO

Orice atac mai mare de 10GBPS de tip flood DoS/DDoS (Denial of Service / Distributed Denial of Service) indreptat spre serviciile dumneavoastra vor atrage automat si fara nicio notificare prealabila oprirea definitiva a serviciului atacat. Ulterior se va trimite o notificare privind aceasta situatie. Daca atacul indreptat asupra unui serviciu afecteaza doar respectivul client fara sa produca efecte asupra altor clienti, ne rezervam dreptul de a nu aplica politica de mai sus.

VII. Politica de utilizare rezonabila a conexiunii la internet

Servere dedicate sau colocate

Serverele dedicate sau colocate sunt conectate in porturi de 100 Mbps sau 1000 Mbps in functie de pachetul ales. Nu exista o politica de utilizare rezonabila a conexiunii la internet.

Virtual Private Servere (VPS) si nu numai

VPS-urile sunt gazduite pe servere fizice conectate in porturi de 1 Gbps sau 10 Gbps. Rata de transfer rezonabila a unui VPS este considerata de 20 Mbps. Daca se depaseste aceasta valoare pentru o perioada mai mare de 15 zile consecutive, conexiunea va fi limitata la o viteza de 10 Mbps. Aceste limite de utilizare rezonabila au doar rolul de a bloca utilizare abuziva a serviciilor. In cazul in care se va depasi limitele mai sus mentionate NU este obligatoriu sa se aplice aceasta limitare. Limitarea va fi aplicata doar in cazul in care exista motive temeinice ca un utilizator abuzeaza de conexiunea la internet.

VIII. Revanzarea/Transferarea Serviciului

Esti de acord sa nu revinzi sau sa exploatezi in scopuri comerciale serviciile oferite fara permisiunea expresa a hlink.ro, orice abatere duce la suspendarea serviciului. Serviciile si balanta contului nu sunt transferabile, exceptie fac numele de domenii** ce pot fi transferate dupa achitarea taxei de transfer catre un alt register sau catre un alt detinator.

IX. Contact

a. Tichete de asistenta

Tichetele de asistenta se pot deschide din zona clienti (my.hlink). Le puteti utiliza pentru a raporta probleme tehnice legate de serviciile detinute sau pentru informatii referitoare la efectuarea platilor. Tichetele ce contin cuvinte vulgare sau jignitoare vor fii sterse si pot duce la inchiderea definitiva a contului respectiv fara posibilitatea recuperarii banilor.

b. Email

Ne puteti trimite sesizari cu privire la problemele intalnite la serviciile detinute sau informatii legate de fectuarea platilor la adresele de emailoffice@hlink.ro respectiv tehnic@hlink.ro . Emailurile ce contin cuvinte vulgare sau jignitoare vor fii sterse si pot duce la inchiderea definitiva a contului respectiv fara posibilitatea recuperarii banilor.

c. Telefon

Serviciul telefonic este disponibil pentru a oferii informatii actualilor sau viitorilor clienti despre produsele si serviciile oferite. Prin acest serviciu nu se oferă asistență tehnică. Mesajele ce contin cuvinte vulgare sau jignitoare vor fii sterse si pot duce la inchiderea definitiva a contului respectiv fara posibilitatea recuperarii banilor. ATENTIE! Toate apelurile sunt înregistrate si pastrate timp de 7zile.

X. Confidentialitatea Datelor

Toate datele de contact si de identificare ale clientilor vor fi confidentiale. Ne asumam obligatia de a pastra in conditii sigure aceste informatii.  In cazul unor solicitari oficiale din partea autoritatilor competente ne rezervam dreptul de a furniza datele clientilor in cauza. Ne rezervam dreptul de a solicita clientilor copii ale actelor de identitate pentru a verifica conformitatea acestora cu datele din formularul de comanda, iar in cazul neprezentarii documentelor de identitate cerute ne rezervam dreptul de a suspenda imediat toate serviciile contului vizat.

XI. Preturile afisate si facturarea

Preturile afisate includ toate taxele. Facturile in EURO se emit la cursul BNR din ziua emiterii.
In conformitate cu Art. 155 din Legea 571/2003 – Codul Fiscal in vigoare factura fiscala trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele elemente:

a) numarul de ordine, in baza uneia sau mai multor serii, care identifica factura in mod unic;
b) data emiterii facturii;
c) data la care au fost livrate bunurile/prestate serviciile sau data incasarii unui avans, in masura in care aceasta data difera de data emiterii facturii;
d) denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare in scopuri de TVA sau, dupa caz, codul de identificare fiscala, ale persoanei impozabile care emite factura;
e) denumirea/numele furnizorului/prestatorului care nu este stabilit in Romania si care si-a desemnat un reprezentant fiscal, precum si denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare in scopuri de TVA, conform Art. 153, ale reprezentantului fiscal;
f) denumirea/numele si adresa beneficiarului bunurilor sau serviciilor, precum si codul de inregistrare in scopuri de TVA sau codul de identificare fiscala ale beneficiarului, daca acesta este o persoana impozabila sau o persoana juridica neimpozabila;
g) denumirea/numele beneficiarului care nu este stabilit in Romania si care si-a desemnat un reprezentant fiscal, precum si denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare prevazut la Art. 153 ale reprezentantului fiscal;
h) denumirea si cantitatea bunurilor livrate, denumirea serviciilor prestate, precum si particularitatile prevazute la Art. 125^1 alin. (3) in definirea bunurilor, in cazul livrarii intracomunitare de mijloace de transport noi;
i) baza de impozitare a bunurilor si serviciilor sau, dupa caz, avansurile facturate, pentru fiecare cota, scutire sau operatiune netaxabila, pretul unitar, exclusiv taxa, precum si rabaturile, remizele, risturnele si alte reduceri de pret;
j) indicarea cotei de taxa aplicate si a sumei taxei colectate, exprimate in lei, in functie de cotele taxei;
k) in cazul in care nu se datoreaza taxa, trimiterea la dispozitiile aplicabile din prezentul titlu sau din Directiva 112 sau orice alta mentiune din care sa rezulte ca livrarea de bunuri sau prestarea de servicii face obiectul unei scutiri sau a procedurii de taxare inversa;
l) in cazul in care se aplica regimul special pentru agentiile de turism, trimiterea la Art. 152^1, la Art. 306 din Directiva 112 sau orice alta referinta care sa indice faptul ca a fost aplicat regimul special;
m) daca se aplica unul dintre regimurile speciale pentru bunuri second-hand, opere de arta, obiecte de colectie si antichitati, trimiterea la Art. 152^2, la Art. 313, 326 ori 333 din Directiva 112 sau orice alta referinta care sa indice faptul ca a fost aplicat unul dintre regimurile respective;
n) o referire la alte facturi sau documente emise anterior, atunci cand se emit mai multe facturi sau documente pentru aceeasi operatiune.
Norme metodologice
(6) Semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii.

o) Sumele depuse in contul de client nu sunt rambursabile sau transferabile.

 

*In cazuri de forta majora cum ar fi razboaie, calamitati naturale, actiuni ale autoritatilor, intreruperi prelungite ale alimentarii cu energie electrica, indisponibilitatea comunicatiilor din cauze complet externe ce nu pot fi controlate, hlink.ro nu este responsabilă pentru down-time.

**Domeniile .ro  se ofera sub forma de inchiriere, iar costurile/tariful achitat reprezinta costul inchirierii acestor domenii pe perioada de un an.
Aceste domenii sunt proprietatea HLINK, insa unic drept de utilizare il va avea primul solicitant al acelui domeniu, care in prealabil a achitat contravaloarea sa, dar solicitantul oricand poate deveni proprietar de drept al domeniului, solicitandu-ne ulterior transferul domeniului in proprietatea sa.  Nu se accepta transferuri prin ROTLD direct sau alt registrar. Procedura de transfer domeniu in proprietatea clientului dureaza 30 de zile lucratoare. Se pot transfera doar domeniile care nu expira in perioada de transfer.
Acest drept ii revine si ca si prioritate in cazul in care perioada de expirare domeniului se apropie. Odata ce domeniul este expirat si pus liber, este dreptul oricui sa achizitioneze acel domeniu. Procedurile de transfer se initiaza odata cu achitarea sumei de transfer aferente domeniului.

Prin acceptarea termenilor si conditiilor sunteti de acord si cu Politica de Confidentialitate.

Promotia “50% Reducere la pachetele ESSD” se deruleaza pe o perioada nedeterminata, in limita stocului disponibil. Reducerea de 50% se aplica doar pentru prima luna de serviciu. Promotia este disponibila clientilor noi sau existenti si se aplica pentru orice serviciu nou din categoria ESSD. Promotia nu poate fi cumulata cu alte reduceri.