+40371.700.234
(Luni - Vineri: 10:00 - 18:00)
office@hlink.ro
L - V: 10:00 - 18:00
tehnic@hlink.ro
Asistență 24/7




Angajament Calitate




Angajamentul de calitate sau SLA (Service Level Agreement) se aplică tuturor serviciilor oferite de HLINK.  Uptime-ul este procentul lunar, în care serviciul  dumneavoastră este disponibil pentru a fi accesat dintr-o locaţie NEUTRĂ via HTTP (UPTIME-ul general per servicii se poate verifica la adresa https://hlink.ro/uptime).

HLINK se angajează să achite penalități  după cum urmează în cazul în care uptime-ul scade sub 99,98%:

  • 99.0 % – 99.7 % : 5%
  • 98.0 % – 98.9 % : 15%
  • 95.0 % – 97.9 % : 25%
  • 90.0 % – 94.9 % : 50%
  • 0.00 % – 90.0 % : 100%
 HLINK nu va restitui sumele conform acestui angajament dacă orice eroare sau nefuncționare a serviciului este cauzata de situații de forță majoră (războaie, calamităţi naturale, întreruperea comunicaţiilor, foc, cutremure, embargouri), acţiuni ale autorităţilor sau din vina clientului (  viruşi, hackeri, crackeri, atacuri DDoS). Lucrările de mentenanţă anunţate și defecţiunile hardware nu fac obiectul acestui angajament.
Penalitățile se achită în contul de client din zona MY.HLINK și se pot folosi pentru achitarea oricarui produs disponibil pe www.hlink.ro